42. Salomonov bacil in raketa na glavi
slika splet
2.8.17, sre.
Spet sem napisal 40. namesto 41. čivk tam v 'reklami'. Nekaj
me številke hecajo …
V prvem blogu Jona gre v Ninive (link zgoraj pod naslovno sliko), sem večkrat pisal o
razliki med Božjim OBILJEM in Božjo UBOGOSTJO. Obilja si želijo vsa bitja, ubogost pa očisti dušo in ji omogoči prebujanje
Ljubezni z Gospodom. Vsi svetniki so na koncu padli v ubogost, v rano srca
in poraz v svetu, enako kot Jezus, ko je bil kot človek: vsa upanja v
posvetnost in njega 'užitke' nam morajo umreti, in šele potem lahko začnemo
resnično Ljubiti Gospoda, kar je naša
EDINA naloga - druge nimamo.
Vsaka duhovna združba, pa naj
je to religija, Cerkev, nek kult ali sekta, pa vse do vaškega duhovnega
društva, si želi OBILJA, rasti in vsaj malo razkošja. To je pač naravno, a žal
gre narava ravno v obratni smeri kot Pot
Domov, kot hoja s Kristusom.
In tako opažamo v Cerkvah, kultih in sektah vedno enak
sindrom, ki bi ga lahko imenovali 'Salamonov
bacil'. Salamon je bil Božji izbranec, slavljen po modrosti, ki jo je dobil
v dar, druga polovica njegovega življenja pa je bolj bedna in se je po Cerkvah
prav nič ne slavi, pa bi bilo dobro. Pravzaprav bi morali samo na ta padec
opozarjati. Namreč, Salomon je postal spolno zasvojen, pohoten do skrajnosti,
pa še megaloman. Posledično je TAKOJ izgubil predanost do Boga, s tem pa tudi
vso sposojeno modrost. Končna posledica je bil razpad njegovega kraljestva.
Zdaj pa si ta sindrom oglejmo pobliže v današnjem času.
Ko sem bil otrok, sem imel slikanico z zgodbo o nekakšnih
hrčkih, ki se ob določenih letih hudo namnožijo. Takrat se zberejo v ogromne
trume po sto-tisoče osebkov, odidejo družno do oceana in odplavajo - v smrt. To
me je kot otroka zelo pretresalo. A je bil le še en prikaz 'Salomonovega
bacila'.
Potem sem nekaj religij kar
dobro preštudiral, tudi sodeloval, in opazil enak program: perjiti se in večati, dokler hudič preko padlih naslednikov ne uniči
domala vsega. Spoznal sem, da je velika napaka, ko si duhovni voditelj na
glavo postavi 'raketo', tisti turn, se obleče v brokat ali pozlatnino, v roke
vzame super palico ali rep, ter se pusti voziti v limuzini iz ene prepleskane
in nakičene fare v drugo.
Takrat se začne propad, takrat Salomonov bacil useka vso
populacijo tiste verske združbe. Kajti vsakdo si želi obilja, zato je
podzavestno ZAVISTEN učitelju v pozlati, ali pač če samo sedi na decimeter
višjem stolčku. Jezus Gospod, ki je Kristus, Odrešenik, je to vedel in dobro
svetoval svojim mladim purmanom, česa naj se držijo, in so se najbrž držali,
njih nasledniki pa vse manj in manj. Dejal jim je (Janez 13.12-17):
Ko jim je umil noge in vzel vrhnje oblačilo, je
spet prisedel in jim rekel: »Razumete, kaj sem vam storil? Vi Me kličete
›Učitelj‹ in ›Gospod‹. In prav govorite, saj to sem. Če sem torej Jaz, Gospod
in Učitelj, vam umil noge, ste tudi vi dolžni drug drugemu umivati noge. Zgled
sem vam namreč dal, da bi tudi vi delali tako, kakor sem Jaz vam storil. Resnično,
resnično, povem vam: Služabnik ni večji kot njegov gospodar in poslanec ne
večji kot tisti, ki ga je poslal. Če to veste, blagor vam, če boste to delali!
A tega ne dela NIHČE v Cerkvi: vsi so nalepotičeni in zlato-operjeni,
bolj, kot je bil Jezus kdajkoli. Njega na križ obesijo in v levi kot cerkve
dajo, pa na britof, sebe pa ovesijo z znamenji velikih svetosti.
Tudi moj prvi duhovni učitelj, razsvetljena oseba, ki je
imel tam preko status tukajšnjega škofa ali celo nadškofa, in je z nami živel
skromno kot mi, si je navesil vse vrste obredja in dal 'raketo' na glavo, ko
smo gostili podpornike templja, saj navadni ljudje ne sledijo, če jih duhovna
avtoriteta sprejme v sfucani vrtni obleki. Pa vendar, preroki in mnogi svetniki
so ostali v pokrpanih cunjah tudi takrat. Ker
so živeli sila skromno, so imeli sila majhne potrebe in niso bili odvisni od
darov bogatih. Zanesli so se na Gospoda. Če pa je Cerkev pre-odvisna od
darov, ker je pre-dimenzionirana in razkošna tako v trebuhih, avtomobilih,
fasadah in orglanju, se z ljudmi razvije POSLOVNI, ne pa duhovni odnos. Takrat
škofje hodijo kriminalce čakat in se jim priklanjat ter z njimi posedati na
prireditvah, takrat duhovniki zabluzijo in takrat farani zbezljajo: vsi si želijo krščanske časti in obilja,
zato padejo v nemilostne zakone Zemlje, ker niso več pod Gospodovo osebno
zaščito. Odtlej večinoma samo še tarnajo, kakšna krivica se jim godi, in kako
je bilo včasih lepo, ko je 50.000 romarjev naenkrat prišlo na Kum k
sveti Neži, in so tisoče litrov vina spili in vlak volov pojedli, tri pa so še
porodile tam.
No, to je bil začetek konca.
Ker greh se pravzaprav začne, ko si nekdo na glavo posadi raketo. Raketa na
glavi je znak OBILJA in je Salomonov bacil, ki oznanja začetek propada.
41. 'Sveta' greznica sveta
slika splet
31.7.17, pon.
Da se ne bi kdo po nemarnem napenjal: tale Jona bo tole napisal iz
Ljubezni do Cerkve! Vse ostale sodbe o spodnjem pisanju bi bile od hudega duha.
Oče Amorth, rešitelj izganjanja hudiča v katoliški Cerkvi,
pravi, da hudič skuša vsakogar, najbolj pa tiste na vrhu: v politiki, športu, predvsem pa v Cerkvi. Video (na 60 sek.):
Že smo brali našega duhovnika J. Turineka, ki je šel v
Pariz, da bi pomagal tamkajšnji slovenski skupnosti, naletel pa je na homo-'gadje
gnezdo'. In jih dobil po prstih, pa tudi ob vrnitvi domov je bila sveta
Slovenska katoliška Cerkev z njim precej špičasta. Zdaj je kar nekaj utihnil
glede Cerkve, se mi zdi.
Vsak dan nas medsebojno neodvisni viri novic bombardirajo
s svinjarijami, zločini, ki jih izvajajo Cerkveni ali celo vatikanski najvišji
predstavniki. Te novice so tako skrajno gnusne, da jim slovenski vernik težko
verjame, in če bi jih tukaj naštel, bi me obtožili, da sovražim Cerkev, ter da
me je hudi duh ujel. Pa ne sovražim Cerkve, rad jo imam, me je pa Gospodov Duh
obiskal, zato se mi gnusijo zločini njenih predstavnikov.
Tudi dobri papež Frančišek ima hude probleme: sam
nastavlja ljudi, ki se kasneje pokažejo kot nekaj nedoumljivo pokvarjenega. Ali
ima papež sploh odprto oko srca, to je Božje oko? Ne vidi duš? Je zato tako
zgrešil glede Međugorja, ki ga ignorira in se celo posmehuje, da sveta Marija
ne pozna na uro? Kako ne pozna, saj se je tudi drugim vidcem mnogokrat vnaprej
napovedala? Se gre tu samo za finančno zavist drugih romarskih velecentrov, kot
je npr. Fatima? Kdo ve, ni mogoče vedeti.
Tu si preberite nekaj novejših ocvirkov glede stanja v
Rimu - "Še nikoli ni bilo slabše":
Ne sodi!! Ne sodi!!, bodo vpili, a ljudje vendarle
sodijo, in otroke ne dajo več krstiti kaj šele k verouku. In resnično, resnično,
povem vam, kako sodi Bog in kako sodi ljudstvo že tisoče let:
Ko vidijo duhovnika z veliko
osebne lastnine,
ko vidijo, da je skrivaško
grešen (pederastija, pedofilija, prešuštvo, pohlep, kraja, laganje …),
potem gre vsakomur
takoj na bruhanje. In pameten človek se raje sam preda Gospodu, kdor pa še
ni čisto zrel za ta korak, obdrži stik s Cerkvijo, a jo da na pametno distanco: hodi gledat Gospoda, poslušat Njegovo
Besedo, darovat prispevke - vse ostalo pa prepusti Cerkvi. Ki je bila še 20 let
nazaj skrajno ohola in napihnjena. Tudi neumna. Kajti - tako mi poročajo ljudje
's terena' - vsakršno delovanje v Cerkvi v zelo kratkem času prinaša veliko
trpljenja, ker znajo verniki drug drugemu početi stvari, kot so jih redovne
sestre počele sveti Favstini Kowalski: velike zlobnosti.
Kdo lahko vse to razume? Zla ni mogoče razumeti. Tudi če
so v tem zlu neke specialne karizme, jih ni mogoče razumeti. Zato jasnovidni pogledajo duše. In ko na njih vidijo
trdo temo in smrad, jim je vse jasno. Jasno postane, da ima oče Amorth prav:
satan je prišel v vse institucije, še prav posebej pa v religije. Rešitev je
samo ena, in ta bedni Jona jo nenehno govori: škofje morajo biti vsi svetniški, tudi za ceno lastne smrti med
lastnimi verniki. Za njimi pa potem duhovniki.
Le kako bo duhovnik v kopalkah, ves nakremljen; ali pa s
prevelikim dragim avtom; ali pa z nenehnim brskanjem po telefonu - bil na poti
svetosti? Če kdo misli, da je to mogoče, je iluzionist. Najhuje pri vsem skupaj
pa je, da opažam, da se niti duhovnikom še sanja ne, kaj sploh pomeni biti
duhovnik. Jezus Gospod je sveti Brigiti Švedski, so-zavetnici Evrope, takole
dejal za vse pokvarjene, podle in zločinske duhovnike (knjiga Nebeška
razodetja); izpisal bom le nekaj stavkov. Večkrat natančno preberite, še
posebej, če ste duhovniki:
-Izdali so Me tisti, ki jedo Moj kruh.
-Tako zdaj delajo proti Meni duhovniki, ki so Moji izdajalci.
-Jaz sem tako kot nevesta ali ženin pripravljen izpolniti vso njihovo
voljo, oni pa Me izdajo.
-Njihova srca postanejo Zame in za vse dobro tako mlačna in hladna, da
se ne morejo nikoli ogreti ali spet dvigniti k Moji Ljubezni.
-Tako Me torej varajo, ko se kažejo spodobne, pa to niso.
-Glej, takšni duhovniki NISO
Moji duhovniki, ampak so res pravi izdajalci, ker Me prodajajo, kot Juda, in Me
varajo. Opazujem pogane in Jude, a slabših od teh duhovnikov ne vidim, kajti ti
so v enakem grehu, kot je povzročil Luciferjev padec.
-Tako bom preklel duhovnike, ne iz besa ali hudobne volje, temveč
zaradi pravice.
-Zato bodi prekleto vse, kar jemljejo posvetnega v svojo korist,
kajti ne slavijo svojega Boga in Stvarnika, ki jim je to podaril. Prekleta bodita
hrana in pijača, ki gresta v njihova usta, ter hranita njihova telesa za hrano
črvom, in njihove duše za pekel. Prekleto bodi njihovo telo, ki bo znova
vstalo v peklu, da bi večno gorelo. Prekleta bodite njihova leta, v
katerih so živeli nekoristno. Preklet bodi tisti čas, ki se zanje začne
v peklu, in se ne bo nikoli končal. Preklete bodite njihove oči, s
katero so gledali nebesno Luč. Prekleta bodite njihova ušesa, s katerimi
so slišali Moje besede, za katere jim ni bilo mar. Preklet bodi njihov
okus, s katerim so okusili Moje darove. Preklet bodi njihov tip, s
katerim so se Me dotikali. Preklet bodi njihov voh, s katerim so
zaznavali zemeljske sladkosti, medtem ko so pozabili Name, ki Sem milejši od
vsega drugega …
Potem Gospod vsa ta čutila pokvarjenih duhovnikov prekolne še enkrat, po vrsti, tokrat v
obratnem pomenu: ker ne bodo zaznavali Njega in Njegovih darov, ampak
hudiča in njegove darove. Današnja Cerkev sicer uči domala zastonjsko Odrešenje
za vse verne, a Gospod pravi povsem drugače:
Zato v
svoji Resnici PRISEGAM, da če umrejo tako in v takem grešnem stanju, kot so
zdaj, jih Moja Ljubezen ali Moja krepost ne bosta nikoli zaobjela, temveč bodo
zapadli obsodbi brez konca.
Teh Njegovih opozoril je veliko. Reče:
-Tako zdaj ti PREKLEMANSKI
duhovniki ravnajo z Menoj.
-Kajti duhovniki, ki bi morali biti Moji, so leni, ko Mi je treba
izkazati čast; nepotrpežljivi, ko bi morali kaj prestati zaradi Mene; pretirano
veseli in nikoli zadovoljni s tem, kar so dobili …
-Tako v tem času ravnajo duhovniki proti Meni. Darujejo mi kadilo,
govorijo in pridigajo lepe besede,
vendar za SVOJO čast in zato, da bi bili deležni posvetnih dobrin, ne pa iz
Ljubezni do Mene.
-Darujejo Mi kadilo, toda ni Mi v zadovoljstvo, saj tega ne delajo
Zame, ampak zase.
-S poslušnostjo in z voljo poklekajo predme, vendar zaradi
svojih želja, saj hočejo dobiti posvetne sladkosti. Kličejo, a Moja ušesa tega
ne slišijo, kajti ne kličejo v ponižnosti in s pravim namenom.
Nadalje takšne duhovnike enači z: roparskimi volkovi, tatovi,
neumnimi in nepravičnimi osli, nečistimi prostitutkami, umazanci in odvratneži …
Večkrat jim reče: ''ti prekleti duhovniki''.
Gospod je Ljubezen, od kod potem to preklinjanje nezvestih
barab? Vsakdo s svojo nezvestobo sam
sebi prikliče prekletstvo nase, kajti služi prekletemu, to je hudiču.
Gospod torej Sam osebno ne stori tega, ampak DOPUSTI, da jim satan daruje
darove, za katere so prosili. To je še en dokaz Gospodove velike dobrote.
Slava Tebi
Gospod!
Se opravičujem,ker sem pisala pod prejšnji zapis,saj se mi ni hotelo odpreti...sedaj pa. Slabo lovi dignal.
OdgovoriIzbrišiMm je v komentar 40. čivka napisala:
OdgovoriIzbrišiAnonimni31. julij 2017 16:09
Pozdravljeni,
Berem,razmišljam,ko pa hočem pokomentirat...se mi konstantno dogaja,da se mi pobriše ,že tko včasih traaaaaja preden uspem dokončati.
Sinoči je blo tko težko uiti in se odmakniti,napisati eno pesmico(pa sploh nisem nameravala "pesniti" je kar samo ratalo...potem še tisti ,"robot"na koncu traja celo večnost,ker mam včasih zlo slab signal....No,ko hočem pogledat napisano...ni nikjer ničesar več.
Odkrito povedano,sem najprej pomislila,da sem bla zbrisana ...pa ,nevem več,ali to pomeni,da naj raje bolj berem in študiram,kot pa komentiram.
Brez komentiranja nisi tko v stiku s Besedo,vsaj jaz ne,ker se kakšna stvar brez komentarja lahko kmalu narobe razume.
Vsaj tak nevednež,kot jaz,ki mnooooooogo stvari prvič sliši.
In jih je potrebno predelati,veliko "naukov od prej" prefiltrirati,prefermentirati...
Ampak,ker PRAVO STVAR,nekako srce začuti(četudi jo razum pošteka šele čez nekaj časa),jo ponavadi z veseljem srka vase,jo ponotranji.
Glede naše"obolele mame"sv.Cerkve,je res hudo vse to poslušati...
po mojem je bil tudi tu,v zgodovini... glavni krivec,da se je "svetost umazala" pohlep.
...zakaj je bilo neko obdobje "širjenje sv.Besede"tko zelo krvavo?
Tudi muslimani to počno,še vedno,a oni celo s (bolnim)ponosom povedo,da so na to ponosni.
Torej je že tu vprašanje ,od koga so dobili Besedo?Od tistega,ki jo je prinesel v krvi zavito?
Apostolov takrat ni bilo več...redki sveti,ki so edini "poštekali"za kaj pravzaprav gre so zgoreli na grmadi,od lastnih očetov...
Seveda malo karikiram...
Skrbeti moramo za staro in ošvoheno mater,ji prinašati molitve,otroke,vnuke...problem so nekateri tisti,ki se imajo za edine doktorje in drugih"navadnih zdravilcev,kot je tudi Jona",odklanjajo,kajti le ti jim kažejo kje bi morali sestopiti z svojih vzvišenih mest,spremeniti diagnozo,posledično tudi terapijo.
Ze skoraj 30let delam v zdravstvu in od vedno se mi poraja ta primerjava .
Nujno rabimo studirane zdravnike=škofe,duhovnike,
nujno je zdraviti,če pride bolezen,vendar tu je glavni problem ponos,ki oboje trmasto tišči na neki točki.
Zelo dobro se oboji (duhovniki in zdravniki)zavedajo,da nekaj ne štima,da diagnoza morda ni prava,terapija,ki jo njihova doktrina zahteva tudi velikokrat ne deluje...
Ponos je problem:"on meni že ne bo pravil katero zdravilo je bolje,saj sem vendar JAZ zdravnik(duhovnik).."
Zato tudi oboji "drugim"pravijo šarlatni,zdravilci,krivoverci....
To me je vedno bolelo.
Imamo Jone,svetnike...sv.P....pa jih samo njihov "ponos" ne spusti zraven.
Rudolf Breuss je naprimer ozdravil 10.000 pacientov z rakom,levkemijo in drugimi navidez neozdravljivimi boleznimi in to tiste ljudi KI JIH JE MEDICINA ŽE ODPISALA!
Pa nikar ne mislite,da je njegova metoda(post,molitev...)prišla v kakšen najmanj pomemben učbenik.
Če dr.samo omeniš tega "zdravilca",bo postal kar nervozen,češ kaj ti bereš.
Enako je z neprecenljivimi ùčitelji kot je Jona.
Na nas samih je katero terapijo bomo izbrali od uradnih ali neuradnih zdravnikov.
Ko sem pred leti dobila zelo slab izvid pap3(ženske vedo kaj to pomeni),me je moj ginekolog takoj naročil na operacijo,a ker sem malo prej brala knjižico Rudolfa B.,sem "čutila" da bo to to in hvala Bogu,je post,molitev..najbolje zdravilo.
Govorim o zdravilu za telo,vendar se tudi zdravilo za dušo ne razlikuje dosti.
Pa malo poguma,da zmoreš-z Božjo pomočjo.
mm
Mm, najbrž je res zaradi signala, da ti izginja. če pa izgine ko že pošlješ, sem že povedal: NAZAJ in še enkrat OBJAVI. Nič jaz ne čepim pri PC in brišem. Če bi kaj brisal, bi to tudi povedal, razen kakšnemu vsiljivcu.
OdgovoriIzbrišiPrav razmišljaš, da se Beseda skozi generacije človeštva komaj komaj prebija zdrava. Tako je v vseh religijah, tudi npr. v budizmu je šla Dharma iz Indije, kjer je postala le še karitas (kot pri nas) in ZATO propadla, samo preko Bodidarume na Kitajsko, kjer je spet zaživela, a le iz ENEGA svetega na drugega v eni generaciji. Šla je preko Koreje na Japonsko, in najbrž - umrla. Povsod ostaja samo še pozunanjenost, lupina. Enako je z Evangelijem: pride, malo zacveti, in že je požrt, pohojen, degeneriran, zlorabljen. Zato se Gospod potrudi, in ga spet oživi preko kakega semenčka ali treh, v kakem zakotju človeštva. In tako bo do konca sveta, kajti Jezus je napovedal 'MALO ČREDO'. Ostala čreda, kadar je velika, pa je le zaradi koristi ZASE. Takšna je bedna živalska narava človeka.
Ti že veš, ker vidiš vsak dan: PONOS praviš, je tisti, ki ubija življenje. Res je to je največji od vseh grehov: NAPUH. Zaradi tega človeštvo postaja razčlovečeno. Tako to je, a k sreči je tu Zdravnik, ki pozdravi vse: Jezus Kristus. Kdor Ga sledi in Ga Ljubi, je rešen, kajti mi smo duše, ne telesa. Ko je duša rešena, ker Ljubi, je čisto vseeno, kdaj telo umre.
Takšne, kot so preroki ali Breuss, so vedno uničevali, tako eni kot drugi. Tako so eni+drugi gnjavili našega čudodelnega duhovnika Jurija Humarja (Primskovo). Tudi tista Nemka, ki je ozdravila deset-tisoče obupnih primerov raka le s pitjem 7x destiliranega petroleja; pa Galilejo (in vendar se vrti), pa Viktor Schauberger, Rudolf Messner .... pa vse do slovenskih mučenikov vere, ali pa puščavnikov, ki so jih izgnali, mučili ali ubili lastni soverniki (najbrž da na priporočilo duhovnika?). Ali pa naših svetnikov ter mistikov, za katere ni nikomur nič mar. Npr. Magdalena Gornik.
Govorijo, da je "naša prva svetnica" sveta Ema Krška, a kako, če pa SLOVENCI NIMAMO NOBENEGA SVETNIKA ALI SVETNICE? Ema je pač avstrijska svetnica, ne pa naša, brihtneži. Slovenci pa smo zloben zakoten narod, in zato nimamo enega lastnega svetnika, četudi je bilo veliiiko svetih in Božjih. Cerkvi se ni ljubilo potruditi se za njih beatifikacijo, najbrž zaradi večnih notranjih sporov. Posledica je DEMONSKI NAROD, ki na volitvah voli demone (brezbožne), Cerkev pa hinavsko ugonablja.
Takšna je narava človeka - prav nič ni dobra, če v njej ni ŽIVEGA Jezusa.
Dušo si je treba rešiti, ne telo. Dušo pa rešuje Ljubezen s Kristusom, ki je Gospod. Brezbožna znanost in pol-vera ne rešijo ničesar: nobene od treh nadlog sveta niso ublažili niti za kanec: bolezni, starosti in smrti. Če nekaj izumijo, pa drugod toliko bolj udari nazaj. Samo v krogu se vrtimo in si lažemo. Podobno je z vero.
Reši se, kdor SLIŠI, kdor ima ušesa! Je rekel Odrešenik.
SLUŽI SVETEMU. To je Zdravilo, univerzalno.
Pa lep pozdrav tebi mm in vsem.
Pretresljiv zapis 40. čivka in velik opomin, nam vsem, Jona hvala in v odgovorih je žalostna diagnozo stanja slovenskega naroda. Ljudje bi izustili, da to pa ni res, pa je, ker na lastni koži čutimo ta dejstva, zelo očitno takrat, ko se živelj na volišča poda in si takrat izbere brezbožne, celo sovražne Gospodu, ki so namazani z instant sladkostjo jezikov. Le kdo jih takrat pretenta in kdo je za to odgovoren, če ne poslušamo in se ne učimo iz izkušenj? Včasih smo si mladi pripovedovali tale dovtip – kdo je idiot? Tisti, ki ponavlja eno in isto stvar, pa pričakuje drugačen rezultat.
OdgovoriIzbrišiDanes domala nihče ne želi več poslušat avtoritet, ker so se v preteklosti tako razredčile, pravi, pokončni verni možakarji, ki so vedeli, kaj je prav in kaj, veliko njih je bilo pobitih in ljudje so postali sami sebi 'zadosti' in edino merilo. En primer; govorila te dni z enim starejšim možakarjem, ki je bil pred kratkim na nekem predavanju. Je rekel, kako je bilo super, da predavateljica ni nič vsiljevala svojih pogledov, sprejemala njihova mnenja ... Zgleda da ta predavateljica 'že ve', kako delat z ljudmi, diplomatsko - ne jih vznemirjat! Le tega si ljudje želijo, ko jim gre relativno dobro, ne bodo sprejeli, da kdo kaj svetuje, jih korigira ali pove kot avtoriteta. Samo tiho bit takrat, poslušat jih, da so slišani in malo z znanji na splošno potrosit nazaj, kakšne dobre stavke povedat, malo na hec obrnit, pa je raja mlada, srednja, stara zadovoljna in vesela. Tako se danes s folkom dela. In če še duhovniki ne povedo jasno in glasno, da ne bi vznemirjali ljudi, ne vem, če bo potem duša pripravljena, da po milosti Gospoda bo v nebesa poletela.
Eksorcist G. Amorth v knjigi Sodila nas bo Ljubezen pove tudi o posredovanju svetnikov. Kratek povzetek; Svetniki z veliko močjo in uspehom posredujejo za nas v nebesih. Zato jih moramo pogosto prositi. Po njih, ki v nebesih že uživajo v gledanju Boga, smo deležni izmenjave duhovnih darov. Za tiste, ki jih muči hudobni duh ali so celo v njegovi oblasti, je klicanje svetnikov na pomoč med izganjanjem izraz zaupanja Cerkve v njihovo navzočnost. Tudi ob drugih priložnostih, recimo za osebno molitev, priporoča litanije vseh svetnikov, zatekanje k osebnim zavetnikom, pa tudi tistim, ki so nam posebej dragi. Njihovo navzočnost še zlasti občutimo med češčenjem relikvij. Te namreč zelo motijo delo hudobnega duha.
Lepa spodbuda naši materi Cerkvi, da se stanovitno in odločno pomuja za naše svetnike, da bodo pred vesoljno Cerkvijo prišteti k blaženim, svetim. Ta visoko leteči izraz je zapisano na podobici nebeščana Friderika Barage za molitev, da bi bil prištet med blažene. Slovenski narod jih potrebuje!!! Kako je pogrelo srce, ko je mm enkrat omenila, da so v cerkvi otrokom delili neko brošuro o sv. Favstini in tudi košček njenega oblačila (relikvije). In je kmalu nastal čiv št. 30 s sliko relikvije sv. Favstine, poglejte si jo še enkrat, vam ne ogreje srca?
Že prihaja čas, ko se bodo otrokom po cerkvah delile relikvije svetih nam Slovencev? Tudi to bo pokazatelj stanj duš duhovnih v cerkvi. Na pogumne očake, ki bodo izpolnili svoj dolg.
Ljubi Jezus, hvala Ti za Jona, ki večkrat zaokroži zapise s stavkom današnje Božje besede; »Kdor ima ušesa, naj posluša.« (Mt 13,43). Hvaljen Jezus in ko košček srca se dragim nebeščanom podari, nebes milina v srcu zasvetli, lep dan M.
Moram reči M, da sem vesel: vidim, da študiraš Besedo, sklepaš, pišeš v Wordu, zlektoriraš, objaviš ... ZGLEDNO je tole, ker je jasno, da je I CARE, da ti je mar. Zato se ti v Božjem Imenu zahvaljujem.
OdgovoriIzbrišiPovedala si, kdo je idiot. Tega sem se spomnil danes v lekarni, ko sem šel za starejše nabavljat. Pred menoj je bil po dlaneh otečeni čebelar, ki je povedal farmacevtki, da je bil že pri dr, tam dobil antialergike in antibiotike, pa ni nič boljše. Obzirno sem se vmešal, in gospodu s tresočimi rokami povedal, kar še velečebelarji ne vedo: "V tem času čebele zdravite z 'zdravili', ki so v resnici živčni bojni strupi. Ne bi smeli pustiti, da vas v tem času opikajo, ker se strup prenese na vas, če je pikov več." Seveda ni verjel, še več, rekel je: "Letos jih še nisem zdravil, ne bo to." Videl sem, da imam opravka z ....., kajti že en mesec zamuja z zdravljenjem, saj v tej suši ne more računati na še kakšno kasno pašo. Poleg tega se je za vprašati, kako dela s čebelami, da so ga tako nažgale. Zakaj ne nosi rokavic? Je rekel, da jih je, kar je še ena laž. Čeprav je zdaj hudo za čebele, lahko z njimi delaš le v majici in s pajčolanom čez obraz, če delaš z njimi kot je treba - čisto pridne so. Tako pa sem mu dogaja karma de majolka? Farmacija pa se veseli, in prodaja nesmisle za velik denar. Sklep: človek laže, ali pa je ...., ki bo to zimo izgubil čebele. Zagotovo laže, da je lahko opravičil nakup novega zdravila, ki mu ne bo nič pomagal, saj bo itak popustilo čez dan ali tri. Na Vzhodu pravijo: Ni zdravila za bedaka. No, v lekarnah pa jih imajo dovolj.
Podobno pa se po farah dogaja. Imajo rompompom pogrebe, tudi po več duhovnikov je lahko, duša pa gre v pekel ali v spodnji del vic, kar je skoraj enako. Zakaj? Ker ji ni mar za 'Božje marnje' - te duše imajo povsem druge načrte.
Današnja Božja Beseda pravi tudi:
"Zatorej ni zdaj nobene obsodbe za tiste, ki so v Kristusu Jezusu: zakaj postava Duha, ki oživlja v Kristusu Jezusu, me je oprostila postave greha in smrti."
S tem iluzionisti mislijo, da so rešeni karme in vic, in lepo grešijo naprej, misleč, da če so krščeni in so bili pri maši, so pa oproščeni 'postave greha in smrti' . Nočejo sprejeti, kot tisti čebelar, KDO JE V RESNICI KRISTUSOV: samo tisti, ki imajo neomajno gorečno konstantno vero Vanj in tako tudi živijo; ter seveda še posebej tisti, ki imajo Ljubezen z Njim. TI PA SO ŽE ZDAJ Z GLAVO V NEBESIH, ČETUDI SO S STOPALI ŠE NA ZEMLJI.
Prav govoriš M: to je lahko le po Svetem duhu: Služi svetim! A svetim se ne služi z lepimi besedami enkrat letno, ko se jih obhaja, ampak vsak dan, vsako minuto v letu jih imeti hvaležno v srcu in si želeti, da jih s svojo prisotnostjo razveseljujemo.
Dosti sem napisal, pa Bog pomagaj. Lep pozdrav in Božje bližine še naprej.
Jona, ko si že omenil pogrebe, tudi jaz sem bila danes na pogrebu, svoj vrstnice, skoraj prijateljice, preproste kmečke matere, ki je bolj kot zase živela za druge. Tiho,kot je živela je tudi odšla. Bil je lep pogreb z veliko udeležbo faranov,lepim, resničnim poslovilnim govorom, lepo pridigo itd........... Skratka človeku nehote pride na misel pregovor; KAKORŠNO ŽIVLJENJE TAKA SMRT !
OdgovoriIzbrišiPa še na nekaj sem pomislila; pod bremenom hude vročine so me moji običajni križi bolj žulili kot sicer, pa sem pomislila, da bi se bilo kar prijetno takole po tiho zmuzniti na drugi svet. Kaj misliš Jona so take misli greh ?
Lahko noč.
Dobro jutro babica! Ne, takšne misli niso greh, so nekaj, kar človeka spremlja že od mladosti. Pogosto so povezane s kakšnimi krizami: ali hudo trpi ego ali pa telo, in takrat bi človek kar 'mrčkov. Tudi svetniki so si včasih tega želeli, kar pa sploh ni greh, če si že Gospodov osebni služabnik v Ljubezni. Če pa še nisi, je misel na predčasno smrt zaradi nekaj težav seveda grešna, kajti lažje je Boga iskati na Zemlji, kot v vicah. Tam Ga sploh ne moreš iskati, tam si Ga samo želiš, vse ostalo pa ni odvisno od tebe.
OdgovoriIzbrišiTi morda zmotno ocenjuješ odhod tvoje vrstnice, ko praviš, da je tiho živela, tiho umrla in imela lep pogreb. Pogreb nima nobene veze z dušo - pogreb je za preživele, za dušo pa je bolj kot ne nekoristen, če le jokajo, in če med pogrebci ni VSAJ ENEGA, KI LJUBI TAKO BOGA KOT UMRLEGA. Ne veš, kje je zdaj njena duša, če nimaš tega vpogleda, in edino to šteje, to je edini pokazatelj kako je živela in kako je umrla in kje je za nagrado danes.
Večkrat opažam, da ob slabem vremenu ali hudi vročini ženske klecnejo na Poti. Zato je treba sprejeti protiukrep in ob takih dneh malo manj globoko razmišljati, hraniti energijo in si kak sladoled privoščiti. Potem tudi duša manj trpi, in lažje ljubeče na Gospoda misli.
Drži se babica in vztrajaj.
Bi pa še to dodal babici: najbolj odločni iskalci pa ravno takšno vreme izkoriščajo za najtežje duhovne treninge. To sem dal tudi sam skozi: v najhujši možni vročini in vlagi in komarjih, ter v najhujši zimi; takrat zgodaj vstajati, malo jesti in veliko delati ter moliti ves dan pomeni resnično preizkušnjo za duha in telo, od katere odpadajo celo veliki junaki, zmagajo pa le tisti, ki potrpežljivo vztrajajo iz ure v uro.
OdgovoriIzbrišiMislim, da je to dobra pot za mlajše, za tvoj letnik pa ni nujna, saj že starost sama po sebi vsili nekakšno askezo, bližina smrti pa tej askezi daje resnost. Najvišja duhovna askeza pa je preprosto nekje odmaknjen ždeti, in v umu, srcu in delih imeti rad Jezusa. Potem ni NIČ hudo, popolnoma NIČ. Ni vročine in ni smrti in ni starosti, ker je Gospodova bližina.
Vse je le v globini naše tihe molitve Njegovega Imena. Bodi torej Zaljubljena. Amen.
Ko sem brala v sv. Pismu o kralju Davidu kako je najprej sezidal vso pozlačeno hišo za Gospoda, potem še zase in nato začel kovati zlate ščite, in ščitke za svojo vojake, sta se mi porodili dve vprašanji;
OdgovoriIzbriši1) kako so živeli njegovi podložniki, koliko sužnjev je moralo zaradi tega garat ?
2) ali ni bila to podlaga za poznejše grabljenje bogastva Cerkve in njenih mogočnikov (saj so iz tega lahko sklepali, da so do takega ravnanja upravičeni) in zidanja mogočnih cerkva in palač za cerkvene dostojanstvenike, tudi v časih ko je plejb komaj živel??????????????
Težko je te stvari razumeti.
Lep dan, naj vam ne bo prevroče.
Ja, prav imaš babica, a moramo biti pri sodbah previdni. Dokler se tempelj zida za Boga, je v redu. Ko pa se vanj naseli gnada, SE ZAČNE. Pri zidanju cerkva in templjev nižji sloj pravzaprav dobi službe, kruh, obrtniki pa delo in zaslužek, razen če so vsi sužnji. Če pa ti sužnji delajo cerkev, pa je itak že vnaprej prekleta.
OdgovoriIzbrišiKo sem malo bral zgodovino tehle krajev, lahko spoznamo, da imaš prav. Kako zelo je gospoda odirala uboge dninarje, najemnike zemljišč; ko so jim svoj delež pobrali, je pa še cerkveni birič prišel in zahteval svoj delež vina, klobas, jajc, krač, masti itd... Brez milosti, ker so bili v spregi z državo, torej je vojska in žandarmerija udarila po upornikih, ki jim ni nič za zimo ostajalo. Kar milo se mi je storilo, ko sem bral, da so se ljudje uprli, ko je bilo hudo leto in niso imeli ničesar, ter namlatili tudi cerkvene rubeže. Po mojem premalo.
Če temu dodamo, da je župnik dajal grozovita imena 'pankrtom', da so bili za vedno zaznamovani: Pankracij, Servacij in Bonifacij (ledeni svetniki), pa še zagrebli so jih kdaj skupaj z materami izven pokopališč. Zdaj pa tako sladko govorijo o ljubezni, vse je samo ljubezen, starejši verniki, kot si ti, pa to težko dajo skupaj, saj imate vendar spomin. Veš, današnja 'ljubezen' je le POSEL in strah pred protestanti, ki s popuščanjem norm prevzemajo cerkveni živelj.
Pa Bog nam pomagaj. Lep pozdrav!
Prilepila napisano, pa javi, da je preveč znakov, zato objavljam v dveh delih. Med nastajanjem tegale komentarja je nov čiv prišel, pa še komentarji in odgovori, Beseda je živa, ni kaj.
OdgovoriIzbrišiI.del
Hvala Jona za odgovore, ti kažejo smer h Gospodu, prinesejo bistveno in odstranjujejo nepotrebno navlako. Vse kar odgovoriš, utrjuje, kako hoditi naprej, razvijati vztrajnost in stanovitnost. Predvsem pa se poglablja razumevanje Gospodove besede z vidika presežnega, z materialističnim umom pa si jo zelo napak razložimo in potegnemo zmotne zaključke.
Nekje na portalih sem zasledila zavzdih obupa razmišljajočega vernika ob uvidu vedenja slovenskih katolikov o katoliški veri. Napisal je: Za zjokat! Sama pa opažam, da Slovenc ne bere več, pred časom mi je nekdo, ki dela v poslu s knjigami povedal, da nehamo brat po srednji šoli ali faksu, pa tja nekako do 50. leta se vse praktično ustavi, šele potem spet kdo začne kaj prebirat, pač interesi, kakšne stiske ipd. Ljudje si NOČEJO prihraniti časa za dobre knjige (tiste, ki spoštljivo govorijo o Bogu in učijo hoje k Njemu), za študij, vse mora iti samo še na instant, hitro varianto.
Izborit si način življenja, da je čas za počitek, molitev in branje. Zasledila sem zapise očaka, bl. Antona M. Slomška, knjiga Znamenja časa. Rekel je, ko je grajal pohajanje duhovnikov po gostilnah (če prestavimo na današnji čas in velja za vse nas, brezsmiselno druženje in kramljanje z ljudmi, ki niti besede ne črhnejo o Gospodu, govorijo pa o pridobivanju, uživanju in kako so preživeli dopust ipd., ko je ravno poletje …). Sv. Slomšek poda natančno diagnozo posledic, na kratko povzemam – pri takem življenju se pri duhovniku (op.a. in nas samih) postopoma izgubi smisel za Božjo besedo. Zaradi same zabave ne najde(mo) ne časa ne volje, da bi se posvetil(i) študiju in se pripravil(i) na primerna predavanja (op.a. ko je priložnost, da komu rečemo Božjo besedo). V sili vzame najbližjo pridigo in jo mehansko izbrblja, hladno, kot je hladno srce samega duhovnika (ali nas samih), ki je umrlo za vse dobro. Od tod tisti jezik smrti: Za ljudi je nekaj na hitro dobro! Se lahko potem čudimo, če se med narodom udomači vedno večja nevednost v veri – iz tega sledi vedno večji moralni propad.
Redki si upajo opomniti, pokazati na zgrešeno življenje, da se ovce ne bi razbežale v hipermarkete, svoje socialne kroge, kjer bi našle zadoščenje in instant uteho. Če to delajo zdravniki, pa kakšni predavatelji, ki služijo mastne denarce za svoje nastope, še nekako razumem njih način, da imajo 'gmah pred ljudmi' in jih ti ne mučijo s tesnobami še dolge ure in dneve potem, če pa ta stav zavzame dušni pastir, pa bo žetev 'švoh'. Situacijo pojasni sveti Slomšek: Duhovnik je glasnik svetega nauka, ki osvetli srca, skruši h kesanju in pokori ter obrne zopet k Bogu. Ta Božji nauk naj ljudem daje večno življenje. Ni enak drugi človeški znanosti, duhovnik ga mora dobro preučiti, sam začutiti in šele potem z milino srca podati vernikom z besedo in primerom, da bi z uspehom učili.
Dotaknila se me je beseda milina srca – si prevedem mehko srce, in na lastni koži izkušam, ko se zaradi stika s svetom, premalo askeze in zijanja naokoli, ter na drugi strani premalo borbe in čuječnosti skorja srca zatrdi in nič več ne gre ven, ne notri, ohladi se, zapre. Mučno in tesnobno je to stanje, zelo. Ali ko je srce zmehčano, takrat prebliskne, ni ovir, ni meja, kaj vse takšno srce oddaja in zaznava.
II.del
OdgovoriIzbrišiDanašnji 42. čiv in povezava, Jona, hvala – v čivku si obelodanil zanimive vidike po Sv. Duhu, ki bi bile nam dušam še dolgo nedoumljive. Hmm, to me spomni, ko v pogovorih z ljudmi omenim Gospoda – se skoncentrirajo in obrazi jim vzradostijo ob pomisli na Gospodovo obilje, ki ga izkušajo. In ja, kadar okoliščine nanesejo da so kje zunaj, na ulici, se njih pogled obrača okoli in gledajo, če so opaženi, videni, da so jih nekje nacentrirali. Oni pa lovijo, kdo ima kaj, in koliko, kar preskenirajo se. Vse skupaj pa je narava, prerivanje in primerjanje. Je pa to ravno obratna smer od Poti Domov kot pojasnjuješ. In ko to ljudje zagledajo na duhovnih, se jim zgleda, žal vklopi podoben program primerjanja in zavisti.
To je nujno razumeti, da človek to začne odmetavat, dojame v glavi in srcu, da je nekaj, kar presega mene, tebe, duhovnike, škofe … in to je NALOGA, ki se opravlja za Gospoda.
Hvaljen Jezus in ne vpelji nas v skušnjavo, temveč reši nas hudega, prosimo Te, amen. Lep dan M.
Kom. na 41 čivk.
OdgovoriIzbrišiOstra je tvoja beseda, Jona. Pri tem sem se spomnila na pripombo nekega patra, (ki sem ga zelo cenila),v zvezi z molitvijo; "od tistih, ki jim je veliko dano se bo veliko terjalo". Duhovnikom je sigurno mnogo več danega, kot nam vernikom...............
LP.
Babica, ostra je bila Jezusova Beseda, a v njej je bila Ljubezen in blagost. Vendar zadrogirani tega ne zaznajo, samo užaljeni so, in zgodil se Mu je Janez 6,66. Mogoče si spregledala, da sem citiral Gospoda Jezusa, ki je govoril sveti Brigiti, ko je preklel pokvarjeno duhovščino? In prav govoriš: komur je veliko dano, bo huje tepen, če bo zlorabil dano mu. To je Jezusov Evangelij.
OdgovoriIzbriši.... .....
M, z veseljem te je brati! Kar ti zdaj razumeš, večina klerikov niti ne sanja. Pa tako malo je potrebno, in tako lahko je - če le ni verskega napuha vmes.
Tvoj zapis je kvaliteten blog. Ko pa sv. Slomška omeniš, me nekaj v srcu zaboli, kajti tako jaz kot vsi mi smo mu veliko dolžni, in ko ga omeniš, me mine da bi še kdajkoli o Božjih stvareh pisal. Enako začutim ob Knjigi modrosti, Hoji za Kristusom in Sirahu: ti so že VSE povedali, vse napisali, kaj ima ta bebec jona še za pisati - karkoli bo napisal, tisto ne seže tem svetim avtorjem niti do stopal. Samo napoto jim delam.
Od Slomška nisem veliko bral, ker me je vedno začel krč grabiti v prsih, ker je ŽE VSE POVEDAL, A GA NIHČE NE UPOŠTEVA. Še za svetnika ga niso ustoličili, dober je samo za imena knjigarn in kakšne štajerske ulice in kako obhajajnje. Nisem ga mogel veliko brati, ker bi mi Gospod najbrž nalogo naložil, da Ga oznanjam narodu, a kaj bo to revše, ki ni nikjer nič, tudi v Cerkvi seveda ne. Kakšna veličina je v njem, a se tega ne dotakne domala nikogar, niti v kleru. Je kje kdo, ki je njegov usčenec in ljubeči služabnik? Če bi kje bil, bi že slišali za rojevajočega se svetnika. Tako pa ne slišimo - NIČ.
Kaj naj pišem, ko pa je že vse najbolje napisano? Moje edino bedno delo in prednost je le to, da živim v tem času, in skušam Hojo s Kristusom vsaj v kom zbuditi.
Slomška še nekaj časa ne bom natančno študiral, ker bom postal preveč špičast na koga, od same Ljubezni. No, pa ga bom bral, ob prvi priložnosti, zdajle sem dobil veselje. Ampak potem bo Jonova beseda še betežnejša za koga, se malo bojim? In hinavci bodo očitali nesramnost ali kaj, pozabljajoč na Slomškovo "palico, ki novo mašo poje". On je že vedel, kako se vzgaja, danes pa bi najbrž na Dobu čepel, če ga bi matere semeniščnikov sploh pustile živeti, medtem ko bi prale gate svojih 'svetničkov'.
Hvala M, čas je, da začneš samostojno glasiti Ljubezen z Gospodom. A bodi previdna, in izogibaj se kristjanov :)). Hecam se, a tudi ne povsem. Lep pozdrav!
Hieronim piše:
OdgovoriIzbrišiHvaljen Jezus !
O, grozne so te stvari, ki se dogajajo v Cerkvi. S tvojim čivkom si mi razširil ''vpogled'' v Salomonovo padlo življenje, od skrajno ponižnega, preko ugodja in darov, do skrajno sprevrženega.
V tem času telesnega ugodja, se nam vsem lahko zgodi in se dogaja podobno: skrito in prefinjeno se črni vrine v naš um in naenkrat se lahko znajdemo globoko pod njegovo oblastjo. Čudi me le, da padajo celo najvišji predstavniki Cerkva, ki so verjetno vsi šli preko študija Besede, bili na to opozorjeni in to nevarnost sprejeli kot del njihovega poslanstva. Kako, da ne upoštevajo sv.Brigite Švedske in Gospodovih svaril ? Pa še sami so jo postavili za zavetnico Evrope. Mogoče pa se tista zgodbica s hrčki uresniči, drugače bo agonija še jako dolga.
Res je, če nimaš Učitelja, ki te pazi na Poti in Mu to priznavaš v svoji nevednosti in ubogosti, bo težko ali nemogoče do cilja. Zato Salomoni, asure, raketni gospodje,….. Bog vse vidi in vse ve !! Je ni luknje, kamor bi lahko skril svoje telo in dušo, slej kot prej me najde in plačilo sledi.
Prepirljivost in razdraženost je le, kot vidim, kot odsev materijalne vezanosti na svet. Pa če se še tako borim, je vedno premalo, še bi se dalo : odvreči, odmisliti, zapustiti, …. koliko je tega….. groza ! Edino molitev rešuje, pa ne le 1x na dan !! O, hvala Ti Ljubi Jezus Kristus, Beseda je močna. Trda, a prijetna. In hoja za Tabo PRAVILNA ! Da nam le ne zmanjka časa…..
Hvala, Jona, molim zate in vse na blogu, ki si upate odpreti usta pred Njim. Nekaterim dovzetnim sem že linkal ta blog, so vsi navdušeni, pisati pa noče nihče. Škoda, meni komentarji ogromno pomagajo. Koga pa naj vprašam ?! Tistega v zlatih rokavičkah ? Pa tudi če bi že prišel kako do njega, …..
Aleluja, Gospod, hvala Ti za to Hrano, ki jo prejemamo le po Tvoji dobroti.
h.
ps. Vroče je. Bog že ve….
Hvala za vse besede,razmišljanja,..
OdgovoriIzbrišiTudi mene je to razkošje ,salomonov sindrom,vedno precej odbijalo ven iz cerkve.
Čeprav je OGROOOOOOMNA razlikamed našimi duhovniki in npr.tistimi iz Itlije...
Proti njim so naši pravi reveži,kar se materialnih dobrin tiče,avtov,nike copat in sodobnega PCja.
In,če tko pomislimo,so zagotovo "naši"bolj,"ta pravi",kot njihovi stanovski kolegi čez mejo.Prav zato,ker nimajo toliko vsega obilja.
Sicer sem slišala njihove pripombe,češ ,da je onim pa veliko lažje(zaradi več dobrin,upliva...) biti duhovnik--pa je
res?
Lažje,ali težje?
Seveda vsa skromnost (z raznimi askezami zraven) lahko tudi prav nič ne koristi,če se zraven smiliš
samemu sebi,ali še huje,če celo zavidaš,tistim,ki IMAJO več.
Manj je VEČ,,pa ne v materialnosti.
Enkrat sem se prav zamerila ta starmu župniku,ko sem pri nekem predavanju(no,bolj je blo odprto debatiranje )ki je blo o skromnosti cerkve,kako je strašno revna(kot cerkvena miš)...Nekaj časa sem se komaj zadrževala,ker nisem hotela biti nevljudna,vendar zdelo se mi je,kot bi se kdo norca delal iz nas.
O kateri skromnosti,uboštvu vi sploh govorite??!
In skozi omenjate Jezusa??
......ga zlorabljate za svoje potrebe,zato obračate njega besedo.???
Včasih smo rekli:s polno ritjo je lahko srat.
Ko pa je rit nekaj časa prazna,začne srce bolje delati,pa možgani tudi.
Zakaj rabi npr.naš prečastiti Rode v Vatikanu 370m2 veliko stanovanje,??
A,ko ga poslušaš,lepoto njega besed,modrost,globino...bi mu kar prikimaval ,ko pa pogledaš vnjegovo skromno prebivališče in vnjegov skromni krožnik,se primeš za glavo.
On se niti za glavo ne more prijeti,ko pa mora nositi tisto raketo,pustno oblačilo..
Tko za hec:naša 5 članska družina živi v manj kot 100m2-pa nam pravzaprav nič ne manjka.
In če (ko)izveš,da tvoji voditelji,pa naj si bo državni ali verski živi čisto drugače kot uči ,je čisto normalno,da mu ne zaupaš več,ne zanima te več njegov nauk.
In, če maš to srečo,da si Boga dovolj vzljubil že prej,te takšna žalostna"spoznanja" ne prizadenejo prav hudo,niti ne presenetijo.
Sama sreča,da izvemo iz medijev le nekaj malega teh umazanih stvari.
A Boga in Božje zaradi njih ne bom ljubil in iskal in molil NIČ MANJ!
Morda le grešna misel,ki se pritihotapi in šepeta,da kdo jih potem sploh rabi.
JONE RABIMO!!!,KRISTUSOVE SEMENA Z OBILICO RODOVITNE PRSTI,KI NAM NEUMORNO DAN ZA DNEM KOT SONCE OBSIJUJEJO NAŠE DROBNO SEMCE.
IN NAM GOVORI:ZALIVATI MORAŠ VSAK DAN(božja beseda),IN BITI ZRAVEN, KAJTI PRIDEJO PLEVELI,UŠI,SUŠA...ZATO BODI BUDEN(buda?).,PRIPRAVLJEN.
Se bojim,da pobriše,zato raje končam tu
mm
Pozdravljen Hieronim! Moral sem se nasmejati tvojemu namigu glede hrčkov - ne ne, ni to opcija, opcija je SPREOBRNJENJE. Vsaj vodilnih klerikov. A kako to, da padajo? Ker še vstali niso, ker je narava materije in človeka tako zelooo smrtonosno močna, da nekaj obredov, priseg in pozlatja praktično ne pomeni nič.
OdgovoriIzbrišiGlede čepenja v asuri pri tebi; žal so stari refleksi tako zelo močni, da se MORAMO UMAKNITI IZ STAREGA OKOLI ZA VSAJ TRI LETA, medtem pa slediti nekoga, ki je Gospodov služabnik v Ljubezni, ali vsaj nekako biti usmerjani od njega, v živo ali pa v duhu, če smo že naprednejši na Poti. Tvoja samostojna vadba v zdajšnjem okolju prinaša zelo male sadove, a ti sadovi so kot drobni diamanti in so TVOJI in nikoli ti jih nič ne bo moglo odvzeti. Nadaljuj in čakaj.
Čuden si, le kdo te lahko razume: ti bi določil komentatorje, ker pa jih ni, se ti zdi škoda, ker se od njih ne moreš učiti? A vidiš možgansko kap v tem vozlu? Ti ni dovolj to, kar je? Ti nismo dovolj ti izvržki, ki smo tukaj, in nas je Gospod poklical, preštel in izbral? Koliko postov pa naj bi Jona dnevno odgovoril? Daj no, bodi z malim zadovoljen, saj je Gospodovo seme.
Zlate rokavičke, haha, ta je pa dobra. Jezus jih ni imel, zato ne sprašuj takšnih - oni imajo druge funkcije, ki jih mi ne moremo razumeti; morda jih pa Gospod? Gospod je bil normalen in skromen, svetniki v glavnih v cunjah, od kod potem zlate rokavičke in visoke rakete? Ne vem, vem pa to, da pri takih ne bi ničesar iskal, ker radi cele ure kje stojijo, da kakega svetovnega kriminalca sprejmejo in primejo njegovo ... roko. Jaz se raje držim Gospodove besede: počasti svetega in preroka, pa boš imel plačilo svetega in preroka. Vse ostalo me nič ne zanima, še plačilo svetega in preroka me ne zanimata, ampak samo to, da Gospoda veselim, On pa mi odgovarja. To pa je PLAAAAČIIILOOOO!! Aleluja!!
Pa hvala in nadaljuj.
Ker sem na teh "veroučnih" sestankih,srečanjih ponavadi sodelovala v pogovoru malo bolj kot večina staršev,sem bila OPOZORJENA od ta starga župnika,da bova imela naslednjič SAMA te razgovore,češ,da imam preveč zgrešen pogled in lahko kvarno uplivam na druge.
OdgovoriIzbrišiHm,najprej sem mislila,da me heca,a ko je rekel,da naj pridem pol ure pred ostalimi,sem videla,da misli res.
Ojoj,bila sem malo osramočena,malo pa se mi je zdelo celo fajn,saj si bom tko na 4 oči upala povedati več.
Res sva imela naslednjič sama v njegovi pisarni ta sestanek.
Žal se je končal prehitro,saj ,ko sem rekla,da po mojem,če bi Jezus danes prišel na svet in zagledal kaj so naredili iz Njegovih Besed in kakšno je njihovo "UBOŠTVO",bi se ZJOKAL.
Ubogi župniku,kaj je mogel slišati,ves zaripel je ustal in me skoraj napodil.
Rekel je le:v vaši družini imate vsi predolge jezike.
Malo mi je bilo hudo za izrečene besede,kajti tudi sama nisem svetnica,predvsem pa je bilo nesmiselno in očitno brezveze,kajti razen njegove očitne jeze,nisva pridelala NIČ.
Imamo pa "tamladga" župnika,ki bi bil tem besedam kos in to nekaj šteje.
Še to,ko si vzadnjič omenjal Jurija Humarja s Primskovega,katerega knjigo(čudodelnik s P.)imam že dolgo,sem se spomnila,da smo ga CELO pri enem od teh srečanj omenjali.
S tamladim župnikom.
Sicer tudi malo v smislu,da te darove,je treba vedno zelo z previdnostjo gledat,ker,da so sploh levitacija darovi oz.sposobnosti od hudega duha.
Najbrž ima prav(tudi iz Amordtovih izkušenj),vendar Jurija H.nikakor ne moreš ne občudovati.On je imel ČISTE Božje darove,karizme,torej bi se spodobilo,da bi prišel tudi On na čakalno listo( če se malo službeno izrazim)za slovenske svete.
Ali veste iz katere države prihaja največ svetnikov?
Lepo bodite,z Bogom!
mm
Pozdravljena mm! Ah, tole pri nas in v Italiji - to je kot pri prvih sledilcih sv. Frančiška: to vse skupaj ni nič, čim se človek s takimi problemi ukvarja. Postane voluhar, po sili narave.
OdgovoriIzbrišiRes je, da je mnooogo duhovnikov pri nas desetletja živelo v veliki revščini, še kakšne kuharice niso imeli, sami so si cmarili in sami luknje na strehah krpali, in bili res trdo preizkušanji. Kdor je v tistem zdržal, je danes Gospodov ljubljeni. Takšne imam zares od srca in duše rad, četudi oni mene nimajo kaj dosti, ker nisem pravi faran od fare.
Našega edinega kardinala moramo bolj milo soditi, navsezadnje je le posebna duša, zakaj pa imajo tako velike rezidence, pa ne vem, morda potrebujejo dosti osebja za delo? Ne smemo pa soditi po levičarsko - jaz si vedno rečem, da če bi njega osebno vprašal, bi mi modri mož zagotovo povedal tako, da bi imelo rep in glavo. Čisto druga pesem pa je, ko imajo kardinali osebno zelo veliko denarja ali počno dokazane velike grdobije - potem pa mi je povsem vseeno, če končajo kot Juda ali pa Mussolini - a Gospod bo sodil, ne mi. Meni se zdi g. Rode kar ljudina, možak kot je treba.
A kdo da jih rabi? Poštene rabimo vsi, nepoštene in pohlepne pa rabi grdobec, da opravi svoje nakane proti Cerkvi in nedolžnim dušam.
Prav govoriš: vsak plevel ob vzkaljenem Božjem semenu je potrebo takoj in brez odlašanja zatreti, izpuliti. Ker če le zalivaš, zalivaš tudi plevel, pravi sveti, ta pa bo zatrl kalček začetka Ljubezni z Gospodom. Razvoj Ljubezni z Gospodom je duhovna znanost, ki je krščanstvo še ne pozna, samo kak svetnik se je z velikimi mukami prebil, a malo povedal. In ta razvoj potrebuje pravo klimo in pravo delo. Ko pa se Ljubezen enkrat razraste od srca do Gospodovega srca v nebesih, je ne more NIČ več uničiti ali presekati. To je naš cilj, ki pa ga s 'kr neki' začetniški poskusi ni mogoče doseči.
Pa hvala in dobro bodi(te).
Mm, k tvojemu drugemu komentarju: rekel sem, da ne hodite ljudi dražit v cerkev, še najmanj pa župnike!! Če si to storila po mojem opozorilu, si v grehu. Če je tako, pojdi nazaj k njemu in se na kolenih opraviči, daruj za cerkev, ter pojdi v cerkev in eno uro moli. Praviš 'tastar' župnik, ta-mlad pa je fleten? Veš kaj, zakaj siliš v hude težave? Zakaj si popadljiva do njih? Saj niso oni prišli k tebi te dražit. To je je vse skupaj eno veliko SRANJE. Gospodova Beseda je povsem drugačna: če nekdo ne sprejema, požri in pojdi domov. Ne moreš na njegovem terenu takele početi, četudi bi imela prav. Zakaj 'tastaremu' dvigaš pritisk in mu delaš skrbi, potem pa se v mislih kregaš in mu pošiljaš tesnobe? Ali res misliš, da si na pravi poti? Povem ti: NISI. Še vedno si asura. Še malo, pa padeš, ker ne bo več blagoslova.
OdgovoriIzbrišiRazmisli malo. Lp
Glej,,"tastari" župnik je bil čisto na mestu in Bog mu daj vse dobro.V naši fari ga ni že več kot 15 let,te moje "prigode",pa so iz časa,ko je najstarejši sin začel obiskovati verouk.(Kmalu za tem je odšel drugam.)
OdgovoriIzbrišiMislim,da sem bila precej preveč naduta,vendar je bila neka tema,ki je napeljala na ta pogovor.
Danes,še posebej,po Tvojem blogu,mi res
nebi več kaj takega prišlo na misel.
Skozi izkušnje se naučiš držati jezik za zobmi,predvsem pa biti ponižen.
Te ponižnosti pa te najbrž naredijo prav padci,rane,onemoglost ,da sprevidiš svojo nemoč in bedo in še močneje steguješ svojo roko k Njemu.
Kljub vsemu slabemu kar se dogaja,ali se je dogajalo v cerkvi(ali Cerkvi),se moramo vsekakor zavedati ,da brez Nje,kakorkoli,bi še tisto malo Besede ,kar je je pač ostalo,ne bilo.
Zato ponižno nad veliiiiko večino naših dobrih pastirjev.
So nujni na poti ljudi,mnogo med njimi jih tudi vidi stvari,ki bodejo,ki bi morale biti drugače tolmačena,skoraj tako kot Jona,vendar imajo v nekem pogledu zavezane roke.
Podobno kot zdravnik,ki ve,da je zdravstvo v totalni r...ti.
Sej,nekako gre naprej,a SISTEM ne dopušča napredka.(na nek način)
Marsikateri med njimi se sam (ali družino,)zdravi z naravno medicino in kljub temu,da iz izkušenj izve,da je nekaj (recimo švedske kapljice)pomagalo,tega, kot zaprisežen medicini ,ne sme svetovati.
Pravila pač.
Lepo bodite.
Lepo mm. Mi je odleglo. Sploh ni bilo potrebe tisto pisati, pa na tak način glede starejšega. Raje bi svojo neprimernost dobro okrcala. Nikoli ne veš, v kakšni zavezi je kdo z Gospodom, in če je le neroden kdaj, ne dela pa grehov, je takemu treba pomagati pri delu, če sprejme pomoč.
OdgovoriIzbrišiPost si poslala ob 20:07, torej ne moliš z nami. Kera bedna družba!
Pa lahko noč.
Ko se že pogovarjamo o duhovnikih, Jona tisto, da duhovniki nimajo kuharice ni preteklost, kar jaz poznam duhovnikov v moji okolici se mi zdi da niti eden nima kuharice, res pa je da so to v glavnem majhne hribovske fare. Sami si cmarijo hrano za priboljšek pa čakajo kdaj se jih bo kaka družina usmilila in jih povabila na kosilo. Nekoč sem nekje prebrala, da ima župnik na teh samotah samo dve možnost; ali postane svetnik, ali pa pijanec. Tudi dohodki so po takih župnijah zelo skromni in župniki so lahko veseli, če si lahko privoščijo terenca.
OdgovoriIzbrišiKar se pa g. Rodeta tiče, je pa tako; on je je visoko izobražen in naravni intelekt (vredno je prebrati kako njegovo knjigo), po značaju je res zgleda bolj "plemiški", v resnici je pa zelo dobrosrčen človek. Vem tudi, da je njegov krožnik zelo skromen, stanovanje ima pa tako kot so mu ga dodelili.
Jaz vsak večer molim za svetost duhovnikov, res jim ni LAHKO!!!
Bog z vami.
Očitno sem se glede g.Rodeta zmotila,sem prehitro "sodila",
OdgovoriIzbrišiin nepremišljeno blebetala".
Se mu opravičujem
Ja,sem opazila,da zamujam,pa vedela sem,da boš to napisal,res je kar ratala ura.
Sva bila pa danes s ta malim na čaščenju sv. Fatimske ,Matete Božje,šla sva peš.
Mali kipec kroži po hišah in sva šla molit,pet,..blo je zelo lepo.
Od 4 leta do 80 let,...ganljivo,da sem se skrivala,ker so kar solze lile ...
Bog z vami
Babica, ko sem prebral tvoj zapis, sem se dvakrat zjokal. Prvič mi je srce zagorelo od Ljubezni za tiste župnike po zakotjih, drugič pa glede tvoje pravilne ocene našega kardinala. Strinjam se z vsem. Jaz še nikoli nisem slišal besede iz njegovih ust, ki bi bila nesmiselna, zmotna ali neumestna. Zato ti rečem: blagor tistemu, ki ga pri oceni duš ne motijo agresivni levičarski medijski pogromi! Takšen človek ima srce, ki je že precej čisto. Bog s teboj, babica in hvala.
OdgovoriIzbriši..... .....
V redu, mm, kot vidiš, sta v nas dve naravi in pri začetnikih se hudo pretepata med seboj. Prvi korak je vedeti, KDAJ katera govori. Ti hodiš za Kristusom, zaradi slabe družbe sodelavcev in družine, ter dolgotrajnih medijskih izkrivljanj, pa večkrat zarenčiš levičarske parole. Te parole so na zunaj zelo smiselne in poštene, recimo o ne-enakosti v družbi, ko pa jim posvetiš 30 sekund in linkaš na Božja učenja in tudi karmo duš, pa vidiš, da je to vpitja asur, prepirljivih demonov. Samo Mb si poglej, kam so prišli, ko so odličnega župana zavrgli - kaj je prišlo. Tako je povsod, kjer je levica močna. In njih parole so vedno enake; čez Cerkev in čez kardinala. Jona je tukaj tudi kritičen, a je to iz Ljubezni (boleče včasih), do Cerkve, in rezultati so v duhu že vidni; kritizirati iz zamere ali neumnosti pa pomeni imeti delež in plačilo demonov. Zato je na Poti pazljivost na prvem mestu.
Veseli me, da sta s tamalim šla Mati obiskat, in da te solze lovijo. To je zelooo dobro znamenje - sprejela si seme Ljubezni in začelo je kliti. Zdaj pa le merkaj, kalček lahko hitro umre. .
Lep pozdrav obema.
PS: danes bom odprl nov blog, ker je tu že veliko komentarjev, pa bi prosil tam pisati.